2014. április 21., hétfő

Boldog szülinapot Isco! + Kellemes ünnepeket! :)

      Először is kellemes ünnepek kívánok minden idetévedőnek!
 Ma van Isco szülinapja és ennek alkalmából arra gondoltam, hogy írok egy Róla szóló  novellácskát.
  Fogadjátok szeretettel! :)



                 

Best Friend's Brother

 

 Minden a szülinapi bulin kezdődött el.Már a parti előtt egy hónappal megígértette velem, hogy nem hagyom ki.Persze kötelességének érezte, hogy meghív két okból is: a bátyám miatt és a húga miatt aki a legjobb barátnőm. Nem gondoltam, hogy a meghívásának más oka is van. Amikor átjött, hogy meghívjon remekül elbeszélgettünk, talán először az ismeretségünk során. Kb 2,5 órát töltött el nálam, amikor felajánlotta, hogy elvisz ebédelni, mert elmondása szerint ő még szívesen beszélgetne velem de farkas éhes.
Egy közeli étterembe mentünk ahol kb 2 órát töltöttünk el. Nem is gondoltam volna, hogy Isco ilyen kellemes társaság.
   Az ebéd után hazakísért és kétszer megígértette velem a szülinapozást csak, hogy biztosra menjen.Amikor haza indúlt két puszival búcsúztunk egymástól és elindult a lépcső felé. Aztán visszanézett, odarohant hozzám  és megcsókolt, utána tényleg elment. Tanácstalan voltam, nem mertem mesélni erről Carlának.Másnap megbeszéltük, hogy elmegyünk a strandra.Az utcán összefutottunk Iscoval és a barátnőjével.Azt hittem felképelem. Mi a fenéért csókolt meg ez a gyík ha van barátnője? Még jó, hogy Carlának nem beszéltem a dologról. Azóta ahogy tudom kerülöm Iscot.
-Nani, ma van Isco szülinapja, tudod a nagy nap! Nem teheted meg, hogy nem jössz!
  Ez megy reggel óta...a legjobb barátnőm  folyamatosan azzal zargat, hogy vegyek részt a bátyja szülinapi buliján.Semmi kedvem odamenni., értelmetlen fáradság lenne.
-Carla, kérlek ne veszekedjünk azon amin nem muszáj. Nem megyek már elmondtam vagy 61 milliószor!
- Ne akard, hogy beszéljek Karimmal!- próbálkozott fenyegetőzni a barátnőm
Mit tudna tenni a bátyám? Semmit, annyira nem vagyunk jóban, hogy  elfogadjam a tanácsait vagy, hogy befolyásolni tudjon.
-Beszélj nyugodtan!-sóhajtottam és akkor eszembe jutott, hogy holnap fotózásra kell mennem.
De jó! Ez most nagyon jól jött mivel nem akarok Carlanak hazudni mivel mégis csak a legjobb barátnőm, de viszont Isco buliján sem akarok ott lenni.
-Jó beszélek is! Nem fogsz tőlem megszabadulni egykönnyen Benzema!
-Alarcón, nekem holnap fotózásom lesz. Szóval nem tudok menni!-mondtam Carlának és reménykedtem, hogy beletörődik
-Azért ennél jobbat is kitalálhattál volna!-nevetett bele a telefonba de tudtam, hogy ideges és legszívesebben elráncigálna.
-Ez nem kitaláció, te is voltál velem amikor beszéltem az ügynökkel, hogy holnap akkor esedékes a fotózás.
-Jó, igazad van. Szia!- állt odébb a tervétől
-Ne haragudj, de tényleg nem érek rá, szia Carla. Jó szórakozást!-bontottam a vonalat
http://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2014/01/selena-gomez-pickles.gif  Végre! Nem akarok Carlával veszekedni, főleg nem Isco miatt. A holnapi fotózás lemondható lett volna, mivel a húsvéthétfő utáni keddi napra volt betervezve. Eléggé kimerített a Carlával való diskurzus ezért arra jutottam, hogy összedobok magamnak valami könnyű ebédet. A saláta mellet döntöttem. Épp a számba akartam venni a második falatot amikor láttam, hogy a  fotós telefonál.
-Szia Paul! Hogy vagy?- köszöntem a férfinak.
Egyszerre akartam levegőt venni, nyelni és beszélni ennek következtében köhögni és fulladozni kezdtem. Nagy nehezen csillapodni kezdett ez a szörnyű érzés én is, bár még mindig be voltam rekedve a köhögés miatt.
-Szia Nanett! Én remekül vagyok köszönöm, és te jobban vagy már? Sajnálom, hogy megfáztál, tényleg iszonyúan  köhögsz, felhívott a barátnőd, hogy nem érzed magad jól. Szerencsére, hogy nem volt még lefixálva az időpont, szóval akármikor megejthetjük a fotózást, a lényeg, hogy meggyógyulj! -mondta a fotós együttérző hangon
-Ó, köszönöm szépen Paul! Szép napot, majd még felhívlak!- bontottam a vonalat majd nevetni kezdtem
http://f0.thejournal.ie/media/2014/02/80743-selena-gomez-texting-iphone-gi-zpws.gif  Carla nem százas az biztos, de ha már ennyire akarja elmegyek, ezen ne múljon.
" Carla te őrült dög! Elérted a célod, hánykor találkozzunk? Szeretlek,  Nani" írtam neki egy egy SMS-t.. Carla 3 percen belül választ írt. " Én is szeretlek Nanitaa, fél 8-kor nálad! Előtte vásárlás, 20 perc és ott vagyok! xx "
Ezért is szeretem Carlat, annyira lelkesíti minden.
 Ettem még pár falatot a salátámból aztán beraktam a hűtőbe. Mire mindennel végeztem Carla is befutott.
-Na indulhatunk Nani? - ölelt meg Carla
-Indulhatunk, de Carla mit vegyek én Isconak?- néztem rá tanácstalanul
-Majd kitaláljuk, ne aggódj, nagyon jól fogunk szórakozni! Isco is nagyon vár téged.
Hát persze, eltudom képzelni, hogy mennyire, de csak mosolyogtam egyet mert Carla azt hiszi, hogy jóban vagyunk.
A vásárlás alatt rengeteget nevettünk sőt még Karimmal is összefutottunk. Carla egy sárga virágos ruhát vásárolt én pedig egy krémszínü ruhát ami szintén virágos. Isconak végül is egy órát vetem ( igen, tudom mennyire fantáziadús ).
Mire befejeztük a körutat már majdnem 7 óra volt ezért a lakásom felé vettük az irányt. Ahogy közeledett az indulási idő, én annál jobban kezdtem kétségbe esni. Tényleg jó ötlet ez? Lehet, hogy Isconak ez csak egy csók volt, de nekem ez sok álmatlan éjszakát okozott.Amíg Carla zuhanyzott én megbeszéltem Karimmal, hogy értünk jön, én engem remélhetőleg minél korábban haza is hoz.
-Mehetsz Nani! - jött ki a lány már majdnem teljesen elkészülve. Már csak a cipője és a sminkje hiányzott. Gyönyörű volt! Mire én nagy nehezen elkészültem, Carla már ki készült.Szerinte nagyon lassan öltözködöm, pedig csak az időt húztam, de amikor megjött Karim már nem volt mit tenni, elindultunk.
 Fogalmam sincs, miért izgultam annyira, de a szívem a torkomban dobogott.
Beléptünk a klubba, már sokan voltak. Amikor megláttam a vendég sereget feltettem magamban a kérdést : Honnan ismer Isco ennyi embert? De minél többen vannak nekem ez annál jobb! Hamarabb eltűnhetek. Volt egy kis helyiség ahová az ajándékokat kellett lerakni. Én is leraktam a dobozocskát az egyik asztalra majd a kijárat felé indultam. Carla feltalálta magát nélkülem is, Sergio elszórakoztatta. Majd holnap ha hív megmondom, hogy nem éreztem jól magam. Már csak pár méter választott el a kijárattól amikor a szülinapos elém ugrott.
-Szia Nani! Örülök, hogy látlak!- ölelt meg
-Szia, boldog szülinapot!- mosolyogtam rá, de nem öleltem vissza. Úgy álltam előtte mint egy fa darab
-Ugye nem haza akarsz menni?-nézett végig rajtam
-Igazság szerint, de hazaindultam.- néztem a szemébe
-Ne idegesíts, miért? Valami baj van? Jól vagy? - vizslatott a nagy bocsi szemeivel amiben némi aggodalom csillogott
 Most mondjam el? De szülinapja van, nem akarom rázúdítani azt ami nekem VAN neki nincs. De aggódik értem, akkor valamit csak érez irántam! Igen, barátságot! Próbáld meg! Ezek a belső kis hangocskák nagyon idegesítőek.
http://media.giphy.com/media/C1cpfoPqANJp6/giphy.gif-Semmi bajom, csak...vagyis, á mindegy! hagyjuk, további jó szórakozást, és még egyszer boldog szülinapot! -néztem rá majd egy halvány mosoly kíséretében kisétáltam.
 Ha tényleg érdekli úgyis utánam jön. Akkor majd kérdőre vonom, hogy miért csókolt meg, ha nem jön utánam akkor ez van! Elfelejtem a csókot és mindenki éli tovább az életét.
-Nani! Nanett! Nani!- hallottam ahogy Isco a nevemet kiabálja de nem néztem hátra.-Nani! -Fordított maga felé amikor utol ért -Mi a baj? Velem van a baj? Mert mostanában kerülsz engem, ha megbántottalak kérlek ne haragudj rám.- mondta mindezt olyan kiskutya szemekkel, hogy még a jégkirálynő is elolvadna tőle
-Igen, kerüllek téged, mert egy dolog nem tiszta és szeretném ha nem játszadoznál velem!- tértem a  tárgyra
 Értetlen fejet vágott, és bólintott, hogy folytassam. Szóval már ennyire nem emlékszik rá...Csodálatos!
-Amikor meghívtál a szülinapodra, aztán ebédeltünk, eddig rémlik?-bólintott- Miután ettünk te hazakísértél és ott megcsókoltál. Szeretném tudni, hogy miért!-a tekintetemet szúrósan rászegeztem
-Őszinte leszek hozzád : fogalmam sincs, hogy miért tettem! Tényleg nem tudom, talán csak az ösztöneim vezéreltek. Most gondolj bele: ott voltál te és én, remek társaság vagy, gyönyörű és okos lány. Bárki más is megtette volna a helyemben!
-De nem bárki más tette meg! Isco, te a legjobb barátnőm bátyja vagy! Ha ezt Carla megtudja kitépi a szemünket!
-Tudom, de attól még nem bántam meg a csókot! Bár utána volt 1-2 átforgolódott éjszakám ,de remekül csókolsz amúgy!- vigyorgott rám pimaszul
-Köszi, de ezzel nem javítasz a helyzeten. Jaj voltak álmatlan éjszakáid? Üdv a klubban! Amúgy nagyon szép a barátnőd, most, hogy nem vele vagy?
-Már nem vagyunk együtt. A csók után már nem érdekelt annyira, csak te jársz a fejemben Nani!
-Miattam dobtad?- néztem rá vádlóan
-Miattad is, odavagyok érted!-fogta meg a kezem
-Most erre mit kellene mondanom? Nagyon kedvellek, helyes vagy de még alig ismerjük egymást.-húztam el a számat
-Nani, te földi gili! Csókold már meg! - kiabált Carla a háttérből 
-Igaza van! - kezdett el nevetni Isco is- Mellesleg ugy látszik a Főnök asszony is áldását adta a dologra.-mosolygott aranyosan én pedig megcsókoltam őt.
   Két hónap telt el Isco szülinapja óta. Randizgatunk, igyekszünk jobban megismerni egymást. nem sietjük el a dolgokat, hisz ráérünk! Még csak most lett 23 éves...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése